Goddag!

2014-05-31 / 16:20:00
jaa vad ska man börja med.. Som vanligt kanske
Sitter i tunnelbanan påväg till jobbet.
Jobbar som satan nu för att samla ihop lite cash för sommaren så jag kan ta lite ledigt. 
Saknar alla nära o kära svin mycket! Så hoppas domhär tre veckor går fort nu så kommer jag upp till familjen o fira midsommar o gubben såklart. Nu har vi haft kanon väder vilket man märker på humöret också! 
Känner mig som en ny människa och mycket
piggare! Sedan ska jag ta tag i träningen i juli.
Sa upp lägenheten i husby för nån dag sedan.
Vill helt enkelt inte bo där mer! 
synd bara att jag blir av med en underbar lägenhet. Men ähh hellre bor jag på nått säkrare ställe. 
Har börjat jobba varannan helg oxå nu så det blir lite extra betalt så man kanske kan styra upp en utlandsresa i slutet på sommaren då alla sista minuten dyker upp.
Nu kör jag en ledig dag på tolvdagar  
vilket känns! Men snaaaart får jag ledig!
Så det är värt! Vi beställde summerburst biljetter här om dagen och marianne kommer ner hit om två veckor o då blir det rajtantajtan. Tog ledigt tre dagar. :) Till o med de känns som semester o några dagar efter det bilar vi upp till happis.
En fördel o inte ha körkort för då får man sussa i baksätet medans Kai & Petra turas om o köra. 
 
Dags för mig o hoppa av ! 
 
 
 
 
-MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: