Sick!

2013-10-24 / 15:56:57
Då fick man en skön förkyldning! Lite feber och såna grejer!
Började i förrgår var krasslig, tog ledigt från jobbet men igår blev det värst.. Eller natten där i mellan.
Hade så ont i hela kroppen och lipade nästan..
Samma sak i natt men kanske ännu värre.. Hals ont har jag så har inte ätit något..
Så då blir jag borta från jobbet idag.. Imån ska jag försöka ta mig till jobbet iallafall!
Har bara jobbat en dag denna vecka och sen är jag ledig helgen.
Men håller tummarna och tårna så jag kommer iväg imån..
Lönen var ju okej denna månad så tänkte åka förbi kicks innan jag åker till jobbet..
Lite grejer jag behöver och så är jag medlem så får jag massa bra erbjudande hela tiden.
Kicks har faktiskt bra erbjudande.. Men att jag inte passade på och köpa parfym till mig och Kai
när det var 20% på alla parfymer för både behöver nya.. Nu gäller inte erbjudandet längre så jag
köper parfymen i orginalpris då.. Lite nya nagellack och nagellacksprylar behöver jag och sedan
en ny puder.. Och någon ny mascara skulle sitta fint oxå.. Men inte slösa upp alla pengar nu direkt :D
Måste köpa skor och det är egentligen prio ett..

Ähh nu ska jag ut ur pyamasen och se om jag kan fixa till mig lite så ska jag se om jag orkar
gå till affären och köpa mjölk,halstabletter och lite godis är väl gott och mumsa när man är sjuk
och inte maten smakar :P

Hejs!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: