2 december

2013-12-02 / 23:44:34
Sådär då var det en månad sen sist.
Har tänkt uppdatera vid några tillfällen men har
sedaj haft annat o göra. 
Mobilblogga är trögt och datorn sitter jag sällan vid. Men nu så ännu en uppdatering när jag sitter i tunnelbanan så att tiden går snabbare :)
Helgen gick för snabbt IGEN!
Men denna måndag gick jävligt snabb vilket är skönt för sen har jag bara tre arbetsdagar kvar.
Är ledig fre,lör & sön. Skönt o vara ledig 3 dagar för engångsskull. 
Nu är vi inne i december månad. 
Vilket betyder några semester dagar i jul.
Blir ingen happis denna Jul. 
Visst är det tråkigt men får hoppas på en trevlig jul här istället. :)
Inga planer än men vi få se. 
igår var det första advent så tog fram lite julsaker jau köpt och la fram ljuststakarna och advent ljusen. Lite mer julsaker måste handlas för att få fram den riktiga julkänsln.
Sedan tänkte jag försöka baka fram lite lussebullar.
Aldrig gjort det men värt o försöka för dom är så goda! 
Joo lite tråkiga nyheter.
Vaknde av att syrran skev till mig att
Paul Walker har dött (Min tonårskärlek)
Så het och digga han som fan för 
to fast to furious är en av mina favvo filmer.
Fick mess av två polare o syrran att han har dött
så de var visst några som visste att ja digga han som fqn. So rest in peace Paul !
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: