heeeeej :)

2014-03-15 / 19:56:52
Det var väldigt länge sedan! Sitter på bussen och har gått igenom alla sidor jag bläddrar runt och tänkte nu fan ska jag blogga! 
Nu har jag äntligen något att komma med. 
Annars är ju mina inlägg oftast detsamma.
Sitter o skriver i tunnelbanan.
Men nu är det nämligen så, tror det eller ej!
Fick kontakt med min mamma idag, vilket var en underbar känsla. Var till en medium/spåtant idag
och det var läskigt hur hon visste så mycket om mig som få vet. 
värt varenda krona! Orkar inte gå in på alla detaljer för hinner inte riktigt, hon visste och undra om jag varit på båt resa. Jag var ju på kryssning drygt en månad sedan
Det var bara en liten grej av allt dedär.
Hon visste att jag liknar min mamma hon visste även att hon var ljus hårig.
Hon var nu frisk och mådde bra där uppe hon är.
Hon hade garvat en del och sagt lycka till på valborg, så det blir spännande o se om det händer något spec :)
Jag har flera dagar tänkt och hoppats på att få kontakt med mamma och så sa mediumet till mig, din mamma väntade här för hon har "hört" dig säga o hoppats på att komma. Mamma har det bra! Hon har tydligen varit o klappat på mig i sömnen :) Absolut de sjukaste jag varit med om men på ett positivt sätt. Mamma var tvungen att dra tillbaka till andevärlden men var stolt över mig och bad mig fortsätta med de jag gör och är med mig. 
 
Nu har jag fått ro i min själ <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: