Påväg till jobbet..

2013-10-29 / 15:10:11
Skriver ju oftast mina inlägg när jag sitter i
T-banan. Det är då jag orkar och tiden går mycket fortare när man håller sig sysselsatt och inte bara glor ut och räknar stationer.
 
Helgen var jag ledig så i lördags tog jag det bara
lungt. Kai åkte till Eskilstuna och jag låg hemma under täcket och kolla massa serier och åt massa gosaker ;P Sedan på söndag förmiddag
skulle jag möta upp Paulin vid medis 
Jaa det blev ju gröna jägaren och några bärs
24kr öl så jah drack 5-6 st och kände åå fan
ja börjar bli full och klocka var nog inte mer än 16-17 och jag fick världens huvudvärk och detta har blivit allt oftare nu när jag druckit öl.
Alltså samtidigt ja dricker. 
Skulle förstå om det kom efteråt när man slutat dricka.
Aja jag dricker rätt sällan nu förtiden.
Vilket är rätt skönt! 
Mer mys/hemmakvällar
Sparar mycket pengar har jag märkt!
 
Sen när man väl dricker så är det skit kul!
 
Jaa nu har jag inte riktigt något mer att
komma med! 
 
Ha det hej!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: