Gokväll!

2013-10-16 / 23:48:36
Jaa gissa var jag sitter!? 
Haha tunnelbanan som vanligt.
Påväg hem från jobbet.. Blev lite sent idag.
Brukar oftast hinna hem med tunnelbanan som 
gått för en kvart sedan. Men idag blev det såhär.
Tiden hem känns som en evighet för man vill
bara hem och lägga sig under täcket och framför tvn en liten stund o varva ner, sen kryper man
ner till sängen till slut.
Imån har jag kortare dag... FAN va najs!
17-21 ;)
spänningshuvudvärk bankbank..
mer eller mindre hela dagen.
Stressar alldeles för mycket! 
i onördan! Men jag är sån..
Därför känner jag att jag vill ta en trip nånstans när lönen kommer.. 
Jag känner att både jag och gubben behöver något "lyxigt" 
så jag ska börja leta efter spakryssning..
det skulle vara avkopplande och samtidigt
kommer man lite iväg. 
Aja vi får se och håller tummarna att det blir av!
 
Godnatt!!
 
-MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: