Tjingeling!

2013-09-14 / 15:22:43
tröttare än tröttast. Vete fan vad dethär beror på. 
på G till jobbet nu. Semester skulle sitta fint är så trött vill ha paus från jobbet.
3 Lediga dagar har jag haft denna månad. Igår var jag ledig ofyfan så skönt det var! 
Låg i soffan nästan hela dagen och såg på film och mumsa i mig massa gosaker :) 
Men denna konstiga tröttheten vill jag bli av med! Dricker C-vitamin dagligen men ändå så är det alltid lika jobbigt och ta sig ur sängen varje morgon. Och oftast vaknar jag först vid 11.00
Denna trötthet kommer oftast just då jag ska till jobbet och att jag får ansträng mig i en halvtimme i tåget o hålla ögonen öppna så jag inte somnar haha.
Men det går över till kvällen.
Slut tjatat ska börja läsa aftonbladet..
händer en massa äckliga saker i stockholm igen :/
 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: