random inlägg

2013-09-07 / 23:20:55
Har inte bloggat på ett tag men ingenting speciellt som händer.. Jobbjobb&jobb
Har sagt på jobbet att RINGA får ni när jag är ledigt vill jobba arslet av mig denna månad.
Pga vet hur skit lön jag kommer få denna månad för var borta en vecka från jobbet när jag var i Haparanda. Så jag jobbade 8 dagar i sträck sedan hade jag ledigt en dag och nu jobbar jag 7 dagar irad igen. Men desto mer man jobbar desto lättare känns det dag efter dag :) så jag försöker slita denna månad så har jag råd och shoppa nästa månad ;) Hah nej skämt o sido.
Grejer till lägenheteb måste köpas och vill få hemmet färdigt. Der är prio ETT just nu!
Men anledningen till att jag bloggar just nu är fö att jag sitter i tunnelbanan och det är så mycket folk. Och när man har socialfobi/panikångest så vill man göra allt annat än ha ögonkontakt med folk. Lördagar är ju som sagt värst. Ibland det vara proppfullt så att man får stå upp. Men nu hade jag den turen att jag hittade en sittplats.
Vet då inte vad jag skulle göra utan mina hörlurar <3 musik på högsta volym och så sitter jag i min lilla bubbla och hör inte ett skit vad fullisarna pratar om. Skönt! Tur att det lugnar ner sig i tunnelbanan efter medis. Från enskede gård är det nästan knäpptyst så jag äntligen hör mina egna tankar också. Det var det. Nu ska jag meddela gubben att jag är på G hem. 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: