........

2013-09-30 / 15:42:09
Vet int var jag ska börja nånstans. 
Helgen gick för fort. Nu är jag skit lat och ta mig till jobbet. Det är nog för att jag var ledig två dagar i rad. Annars blir det en vardag här o där. 
Denna kyla och skit väder gör en ännu latare.
Ligga hemma under filt och någon bra film och tända ljus här och där och nån kopp te skulle vsrs perfekt!! 
Min lediga helg sen 5 veckor tillbaka och jag sa på jobbet att ni ringer inte mig om ni behöver vikarie, nu ska jag vara ledig! 
Igår kom det då ett sms att det är kris men nu med gott samvete sa jag nej! Jag har ställt upp så mycket så nu säger jag nej!
Det blev myskväll med Kai igår. 
Massa gosaker och flera avsnitt av den nya serien vikings.. Nja helt ok.. Men jag gillar mer 
"tjejserier" här krigar dom bara hela tiden men..
helt okej som sagt.
 
Jaa i lördags så kom ju Paulin hem till odd och vi skulle ut o festa.. :D
Kai och Tommy åkte till stureby hem till Tom och basta medans jag och Paulin var hemma hos oss och vi drack,snacka skit, fixa oss och lyssna på musik tills killarna hade basta klart hos Tom, så jag och Paulin åkte sedan dit. Vi alla börja bli rätt så fulla haha.. Så när vi åkte till söder och skulle gå in på en krog så kom vi ju inte in. Haha! 
Jävla cp regler. Vi var inte för fulla att vi inte skulle klara av att vara på en krog. Vissa vakter är bara så störda. Det är inte första gången!
Så till slut gick vi bara in till någon pub med skön musik. Men lite besviken.. Skulle ut och festa losss så sittter jag till slut i en pub. Efter det blev det donken och taxi hem. Sällskapet var det dock inget fel på så det blev ju räddningen då att man hade hyffsat kul ändå. 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: