hellooo!!

2013-10-07 / 23:45:39
hejsanhejsan.. Sitter i tåget
(som vanligt) det är oftast då jag bloggar.
Men sitter påväg hem nu från jobbet.
Najs att veta att man är ledig imån. 
Sååå skönt! 
Eller rättare sagt tog jag ledigt.
Frågade en arbetskollega om han kunde ta mitt pass. Jag känner helt enkelt att jag orkar inte!
Är trött.. Är jämt trött! :D 
Har jobbat en hel del så nu vill jag ta lite ledigt. 
ifs så är jag ledigt fre,lör &sön oxå. 
Men lite ledigt nu för nästa månad ska jag försöka jobba arslet av mig och ta alla extra pass så jag har råd att åka til Happis i december då. 
Fan va tiden går fort. 7 oktober och idag var det härligt varmt +15 
 
 
 nu får jag avrunda för är i rågsved och vid nästa ska jag av! 
Random inlägg men den får tiden att gå fortare här i tunnelbanan.. :D 
 
-MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: