Usch..

2013-05-17 / 23:26:35
Slut för idag och trevlig helg till mig själv :)
 
Sitter i tunnelbanan påväg till Kai och sitter typ "omringad" av unga killar. Alla ser ut som fan och en idiot sitter och spottar i vagnen..
 
Ser ut som en mongo efter en 7 timmars arbetspass.. Hatar att sitta i tunnelbanan på fredagar.. Alla fixat sig och påväg till fest eller krog..
Hej å hå här kommer jag och ser ut som sju svåra år! 
Lite extra fixar jag mig på fredagar för att jag vet att det är massa folk i tunnelbanan och jag som har så dålig självkänsla. 
Jag har på mig lösögonfransar 
(inte överdrivna, helt vanliga. Ser ut som egna)
MEN! jag känner att ena sidan sitter löst och att den lossnat från ögat men det syns inte om jag har ögonen öppna. Men just nu sitter jag ju o glor på skärmen. 
Anledningen till att jag har lösögonfransar är att min fd vattenfasta mascara satt fast så hårt så att jag gnuggade och gnuggade och mycket av mina egna fransar gick av. Så det blir inte snyggt eller som jag vill ha det med mascara.
 
strax framme vis gullmars..
Fortfarand varmt vid denhär tiden +17
 
-MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: