Torsdag

2013-05-30 / 18:23:04
Äntligen skiner solen här med :) Enligt mobilen så är det +17 men jag tror det är mer!
Happis har visst bra väder idag med.
avis!! Men skulle det vara +27 så skulle det vara ganska jobbigt att jobba ute i stan. 
Sitte i bussen påväg till min sista kund innan rasten och det var nästan skönt o komma hit för det var så svalt. :)
 
Joo drömde om mamma igen :)
Vi var i ullared eller liknande stor affär med massor med grejer och kläder osv
Vi var alltså och storhandlade och då sa Mamma ja men plocka ner grejer i varukorgen nu vad du vill ha! Jag var lite blyg med och stoppa i för mycket för jag visste inte hur mycket pengar hon hade. Vi gick i affären och då berättade jag vad jag gjort under åren hon varit borta
och när jag berättade att jag varit utomlands flera gånger så skakade hon på huvudet :D
 
Sen minns jag inte så mycket mer :) 
Snart framme så dethär får räcka!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: