Slår tomt i huvudet..

2013-05-21 / 15:45:03
 
Jag vet inte vad jag ska börja med..
Kansk min dröm jag drömde i natt.
Drömde att Mamma och Pappa skulle gifta sig en gång till. En lustig dröm den var rolig men kommer ihåg att jag i drömmen "grinade" över att jag var så lycklig men var rädd att det var en dröm.
Jaa och det var set ju men på något sätt en härlig dröm hihi :) 
 
Hur vädret kan påverka ens humör så mycket?
+14 och mulet..
När jag kollade på väderprognosen så ser det typ ut såhär resten av veckan.
Jobbet känns tufft nu för att jag har inget att "se fram emot" då är det jobbigt att jobba och jag tänker flera gånger. Är det sånt här hela tiden? Jobba mån-fre slappa helgerna.
Jag ser ju fram emot flytten och sånt men jag är tex orolig för kommer jag kunna ha semester alls under sommaren? Kommer jag alls se familjen?
Jag måste ju jobba för att ha pengar. Så frågan är kommer jag ha råd och ta en vecka ledigt?
sånt stressar mig redan fast resan blir tidigast i slutet av juli om det blir av.
Eller kommer jag bara jobba hela sommaren och knappt hinna med något roligt under sommaren?
Tänker och stressar nog för mycket. 
Anyway sitter i tunnelbanan påväg till jobbet.
Trött,irriterad och huvudvärk..
 
Med vänlig hälsningar MinnaPee :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: