rubrik saknas..

2013-05-17 / 15:39:24
halloj igen! Hann trots allt med "ganska" mycket innan jobbet. Kai körde mig till Högdalen, packade ner mina saker jag hade hos Laura. 
Ska ju nämligen flytta till hagsätra med Kai 1 juli så ska ha mina grejer ho. Kai tills dess. onödigt att ha dom hos Laura när jag aldrig är där och ändå betala hyra. Pengar ska sparas till nya lägenheten istället. Efter att vi hämtat alla mina grejer så åkte vi till donken och köpte glass & kaffe och satt ute. Jätte fint väder! 
Min telefon visar +19 men Kais mobil visade +22 
Hur som helst jätte skönt! 
Fredaaag!! Nu är jag på G till jobbet, hoppas denna dag går fort nu :) Sen blir det njuta av min lediga helg! 
 
-MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: