Riktigt trött!

2013-05-02 / 15:43:15
Jag bara gäspar och gäspar trots att jag fått ca nio timmars sömn. 
Dessa dagar kommer då och då och man känner sig så svag. orkar inte lyfta något. Hela kroppen känns mör. Hoppas det går över för sitter i t-banan påväg till jobbet. Orkar inte vara helt slut på jobbet. Gör kvällen ännu värre! 
Torsdag idag och dagarna har gått fort, redan fredag imån. Skönt! & strax är det tisdag ;) 
7dagar ledigt! Lyyyyx ;) 
Vaknade upp och planerade redan igår att jag tar och steker lite kyckling och grejer. Första gången jag lagade kyckling. 6/10 toast trots att jag la i hur mycket kryddor som helst gjorde jag visst inte det. Såsen va la helt okej med kokosmjölk och grejer men själva kycklingen var ganska smaklös. Men de gick att äta! :) 
Orkar inte blogga mer för ska hinna läsa hugos&Paulas blogg innan jag är framme. Så mysigt o läsa nu när dom fått lilla Molly :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: