Onsdag

2013-05-29 / 15:53:25
Är lite avis på vädret i happis! 
Nu vill jag dit. 27 gradee varmt i stan. Utanför stan landar det på kring +24
Här är det +14 mulet och små regnar!
Riktigt grått!
Igår var det väl kring +20 och sol men det händer att det bara är nåndag då och då. Vill ha riktigt sommar väder!
Ryggen blev bättre. Natten var besvärlig för kunde inte sova på sidan som jag alltid gör så jag fick försöka sova på rygg. 
 
Sitter en turktjej brevid mig som bryter på svenska och riktig kråknäsa, sitter och berättar för sin tjej kompis om att alla är kuk sugare det finns äkta såna och inte äkta och att hon blir tvingad till det. Sjukt!
Om jag förstod rätt så har hennes kille varit otrogen o skit :D Jaa vissa pratar vad dom vill och öppet och bryr sig inte om vad folk hör :D
Jaa nu är jag vid odenplan och vi nästa ska jag av!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: