jeej!

2013-05-22 / 15:40:54
sådäär ja! Sitter i tunnelbanan nu påväg till jobbet, Kai hoppade av vid globen och åkte hem.
Vi åkte ju som sagt till Hagsätra för att kolla på tapeter och det gick bra. Jag trodde att det skulle gå snabbt o välja men vi gick runt flera gånger om och kollade om det verkligen var som vi ville. 
Sovrummet blev ju lila men ljusare lila än vad jag hade tänkt, men det fans inte så mycket lila att välja mellan. Så ljuslila väggar och en fondvägg med lila tapet och lite mönster på.
Jag kan inreda rummet med lite mörkare saker som gardiner,kuddar,överkast osånt :) 
Fast Kai vill inte ha det för tjejigt..
Kan förstå det men har alltid velat ha lila rum. 
Men fick aldrig måla om mitt rum i happis.
Men som lila gardiner och överkast och sånt hade jag ju lila. 
vardagsrummet blev ljust och resten av lägenheten också, något grått och beige hade vi nånstans tror jag.
Så nu väntar jag ivrigt tills 1 juli. 
Inte så länge kvar ;)
Det blir ju en del fix med  mer möbler osv.
Men fy fan va skönt när allt är klart och på plats! 
Nu ska hörlurarna på och musiken på högsta volym, orkar inte lyssna på en tjej som gapar i telefon brevid.
 
-MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: