hi!

2013-05-14 / 14:21:27
Tjohoo! Det var en vecka sen sist.
Som sagt Marianne var ju här så jag tog vara på all tid vi hade tillsammans så struntade i bloggandet. 
Hon kom ju på tisdag och fy sjutton va härligt väder det var. När hon kom hit så slängde vi bara in hennes resväska hos Kai och åkte mot odenplan. Jag hämtade en kasse somersby och så köpte vi jordgubbar och satt och drack och käkade jordgubbar i vasaparken +20 varmt. Första riktiga sommar känslorna. Vi satt där en bra tag men efter att vi suttit där åkte vi och handla korv och mer bira och tog oss till Årsta och vi hämtade grillen och grillade lite korv och drack öl på årstafältet jag,Marianne & Kai.
Onsdag var oxå en jätte härlig och varm dag.
Vi spenderade dagen i skärholmen i köpcentrumet. Efter det åkte vi förbi liljeholmen dom har köpcentrum där med så vi snurrade runt där lite. Kvällen blev det ju lite Ishockey och bärs och till slut åkte vi ju sedan till pub Anchor och "festade" lite där. Torsdag blev det gröna lund. Men vi kom iväg först på eftermiddagen eftersom vi sov ganska sent eftersom vi var ute kvällen innan och sen var man ju lat med att börja fixa sig. Men vi kom iväg iallafall. Vi åkte till slussen och tog färja över till grönan. Där kände jag att baksmällan började komma. Vi gick runt i grönan (var faktiskt mindre vad jag trott) vädret var kanon så vi gick till uteserveringen och börja dricka lite cider.. Det blev några stycken så fick vi någon snille blixt att vi tar och åker bergodalbana. Vi gick o satte oss och när skiten åkte iväg skrek vi som skit ungar.. Men när vi väl åkte färdigt fick vi en kick av att göra det engång till så vi tog en som var ännu större. Samma sak. Gapade som små ungar och var på gasen :D 
Riktigt kul! 
På fredag åkte vi till stureplan och gick runt på sturegallerian samt NK en hel dag spenderade vi där på kvällwn blev det sen hockey. Lördag åkte vi tillbaka till skärholmen för Marianne ville ha ett par skor därifrån som hon såg redan på onsdag. Sen var vi en sväng till högdalen.
Vi förfestade hos Kai och fixade oss och åkte iväg till hötorget till en Nattklubb som hette Lobby den var ganska liten men helt okej :) 
Söndag spenderade vi då i soffan med chips,godis,pizza & film.
Igår åkte Marianne hem men först på kvällen så vi hann ta en sväng till globen shopping och glida runt där runt om också.
Sedan tog jag henne till medborgarplatsen.
Där finns stora och fina uteserveringar. Vi tog en stor cola där och åkte sedan iväg till Kai för att packa hennes väska sedan åkte vi till arlanda och jag följde med henne upp och kramades och sa hejdå! Kvällen kändes tom utan Marianne.
Nu var det bara jag och Kai som skrattade en tredje fattades. Men vi ses nog snart igen :)
Jävla tur med vädrer hade vi. Nu när min tråkiga vardag fortsätter så började det såklart att regna. Om en timme ska jag bege mig åt jobbet.
 Det var de..
 
-MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: