GODMORGON!!

2013-05-03 / 07:58:06
Jag redan uppe vid denhär tiden. Hmm.. Det var läääänge sen jag gått upp såhär tidigt frivilligt!
Men såhär gick det till.. Hörde när Kais väckarklocka ringde (06.00) och var rätt pigg så jag hoppade upp och koka kaffe och satt uppe tills han åkte
(hade ju tänkt att fortsätta sova när han åker)
Men NEJ! Solen skiner rakt i ansiktet och några byggmän börjar slips här utanför. Så nu är jag inte trött mer. Tror jag går och lägger mig framför tvn och kanske slocknar dit istället en stund. Skit program på tv vid denhär tiden men om man slår på den. Lite sugen på frukost är man också.
Mannagryn är något jag äter nu förtiden på morgonen. Det är så himla gott! :) Men jag tar det lite senare. 
Vid 14 ska jag åka och möta upp Kai vid sundbyberg. Han hade sett en jacka som skulle passa mig men det var storlek S så han vågade inte köpa den ifall den var för stor. För i vanliga fall har jag storlek XS men det varierar. Så jag ska iväg dit och testa jackan.
Läste Aftonbladet, en explosion i morse i en lägenhet i sundbyberg och 3 döda. Uscha!
Undra vad det kan bero på!? Tänkte direkt på gasspis. När jag flyttade till Stockholm så såg jag att Laura har gasspis och tänkte shiiit.. Hur vågar jag använda en sån när jag är ensam!? 
På alla filmer exploderar ju gasspiser ofta!
undra hur stor risken är? 
Tänk så glömmer mN på den eller nått?
Fy så hemskt det var. Ingen var hemma och jag ville ha nudlar och skulle använda spisen då.
Så efter att jag lagat så kolla jag många gånger, är denhär verkligen avstängd nu så det inte sprider sig gas eller liknande!? :D 
Nu är det inte läskigt mer! Kai har ju också en och jag lagar mat på den precis som jag gör på en vanlig spis. Inget mer med det. Jag överreagerade bara för att jag sett på filmer hur dom exploderar och rutorna går sönder och inälvor finns runt om lägenheten. Yök!! 
 
Men jaa på tal om mannagryn nu blev jag faktiskt sugen så jag går upp och lagar gröt :)
 
Tjihiiiii
(cafe bärs brudarna när dom hälsar på varandra, såå pinsamt!) Tjihiiii ;)
 
-MinnaaPee
 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: