freeedaag!!

2013-05-31 / 23:28:58
sådär, sista jobbdagen för denhär veckan avklarad! Sitter i tunnelbanan och skrattar för mig själv när ungdomar blir av med sina öl. 
Snutar brukar ju gå igenom vagnen då och då på helger. O nyss blev många ungdomar av med sina öl haha :D 
Denna arbetsdag har gått jätte fort!
Rätt slitsam dag också så det blir nog bara dusch och hoppa i säng.
Imån ska jag en sväng till sturegallerian och däe nära finns en make up affär med massa annat också Sephora finns två i stockholm och där säljer dom brun utan solen jag vill ha.
vita libera och den finns bara och beställa annars vad jag vet.
Men syrrran sa att dom hade det så jag ska och kika, behöver lite mer smink också. 
Så imån ska jag iväg och vandra ensam i stan.
Lite boring utan sällskap men det går nog bra.
 
-MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: