.....

2013-05-18 / 18:01:29
Hade fel som vanligt.. Sverige vann med 3-0 
Blää.. Blev lite irriterad så tog på min träningskläderna och stack och jogga istället. 
Men klarade inte av mer än 20min 
Joggade runt vid ett spår här i årsta. Mysig grusväg i skogen typ och fint runt om med till gjorda damm. 
Men... Det gick inte länge så började tårarna rinna och svårt o andas + att man var anfådd när man joggade så fick stanna och gå en bit imellan. Har ju som sagt inte hunnit köpa allergi tabletter. Hur smart är det att gå och jogga i en skog när det är grönt överallt och pollen.
Nästa tur får väl bli när jag fixat fram allergi tabletter. Riktigt skönt väder fast solen inte skiner. Lite kvavt som åskväder, men inga mörka moln ser jag. 
Nu ska jag hoppa in i duschen och slappa resten av kvällen :) 
 
-MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: