Bakis

2013-05-26 / 15:52:23
Alltså, huhu meningen var ju inte och dricka igår för att vara i form idag..
Skulle nämligen till elitloppet med Kai och hans polare. Men jag vaknade 12 och var döende.
Har legat i soffan sen jag vaknade och kollat på vampire diaries. Och är skit sugen på pizza, så jag var nyss i duschen, det brukar hjälpa, men nu fan gjorde det inte det. Ja anyway tänkte att jag hämtar pizza om en stund, vi har ju pizzeria runt hörnet bara, så att när/om jag är i form om en stund på springer jag och hämtar.
Men mår jag såhär orkar jag inte, utan då får det vara. Är så himla trött också.
Orkar inte riktigt skriva, eller de snurrar tomt nu, orkar inte tänka :)
Hörs imån ;)

-MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: