22 Maj

2013-05-22 / 12:28:29
Japp, strax ska jag och Kai till Hagsätra och välja ut tapeter vi vill ha till lägenheten. :)
Blir kul och få se hur olika vi tänker och vem får ge upp först och vad det blir.
Men vi har pratat lite och vi tänker ungefär likadant.. Sovrummet blir lila, det var ingen snack om saken.
Kai gick med på det. Älskar lila och lila är en mysig färg och passar in i sovrummet om man vill ha det mysigt.
Nu väntar jag alltså bara på att Kai ska messa att han är på väg från jobbet och då drar jag till årsta fältet och hoppar i tvärbanan och så ska vi mötas upp vid tvärbanan eller globen.
Vid ska vara i Hagsätra kl 13 och det tar 15-20min att åka tunnelbana dit från globen.

Skönt att blogga med datorn för engångsskull =) Nu har jag släpat med datorn från Laura när jag hämtade resten av mina saker, men igår kväll fick jag först initiativet att ta fram datorn och fixa trådlös nätverk..

Idag tog jag mig i nacken och gick upp redan lite före tio.. Jag är så trött på morgonen att jag sover till 12..
hinner inte med mycket. Tvärbanan åker 15.22 jag åker med till jobbet. Jag hinner lata mig en stund, duscha, äta,sminka sen är det nästan så att jag måste iväg.
Idag var det skönt när jag vaknade lite tidigare. Jag brukar ju ha 4 larm på telefonen, första ringer halv tio sedan tio halv 11 & 11 men oftast stänger jag av alla och vaknar först 12..
Brukar ställa telefonen på fönsterbrädan så jag måste "stiga upp" för att hämta telefonen, det funkade i början. Nu hämtar jag telefonen, stänger av, trycker telefonen imellan bäddmadrassen och fortsätter sova tills den ringer om en halv timme igen. Måste komma på något nytt sätt så att jag vaknar ;)

Vädret är detsamma som igår mulet och +13 bara :/ Så kommer det förmodligen att se ut resten av veckan också enligt väderprognosen.
Och uppe i Haparanda har dom tydligen skönt väder..

Nu ska jag börja messa Kai och fråga när han är på G så jag vet =)

Tjao!


Nu får ni en gammal bild på mig, orkar inte fota mig nu..




Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: