+20

2013-05-20 / 15:51:48
gud så skönt väder..Räcker med linne :)
Alla är sommar klädda jag tog ju dock inte sommarkläder med mig så mycket när jag flyttade för det var ju vinter. Mycket sommarkläder har jag ju heller inte köpt.
Linnen och sånt har jag ju MEN behöver leggings, börjar bli varmt med jeans..
Har ett par gina tricot leggings men dom är så tråkiga och ser ut som långkalsonger.
Letade runt efter leggings när jag var och shoppade med Marianne men hittade riktigt inga :/ 
Men lönen kommer på fredag så ett par leggings och ballerinaskor måste jag köpa.
Inget onödigt, all pengar som blir över ska sparas till nya lägenheten. Prio ETT..
 
Satt och tog det lungt hela gårdagen.
Tiden spenderade vi mest framför tv för det kom hockey.
Tyvärr så fick finland inte brons.
Spelet började trögt men sen kom finland i kapp och matchen slutade 2-2 
sedan spelade dom 10min till men det avgjorde inte spelet utan det blev oavgjort.
Slutligen blev det straffar och USA vann..
 
På kvällen var det final swe-sch
och sverige tog hem guldet. 
På hemmaplan. :)
 
Grattis sverige!
 
En söt bild på Leevi som jag snott från FB :)
 
-MinnaaPee
 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: