17 Maj

2013-05-17 / 11:52:43
God morgon! Sommar +18 träder blommar :)
Vaknade för ca en timme sedan.
Kai åkte till skolan för att göra prov vid nio tiden och jag bad honom väcka mig precis innan han ska iväg så jag också vaknar i tid nångång.
Men jag var sååå trött så jag fortsatte o sova.
Hade varit så skönt att ta på träningsklädern och  
joggingsskorna och dra och jogga lite runt årstafältet med det blev inte av idag heller.
Damn måste ta mig i nacken!
 
Fredag idag och sista arbetsdagen, sen blir det helg :)
Igår jobbade jag med Kimmo och både är hockeyfans så vi messade varandra direkt det blev någon skillnad mellan finland och vem fan var det dom spelade emot igår.. Hur fan kan jag glömma det!? Morgon seg! 
Men anyway sen när vi satt i firma bilen lyssnade vi på radion hur sverige matchen gick och sverige vann ju med straffar, Imån blir det en spännande match fin-swe 
Heija finland!! 
 
Igår var det en hemsk dag på jobbet efter halv nio.. Jag fick svin ont i magen så jag kunde ka ppt röra mig eller gå, men jag var ju tvungen att göra det. Ficn ont i övre delen av magen, precis gropen nedanför brösten. Jag kände efter det på morgonen men det gick över och plötsligt kom den eftee matrasten, har aldrig känt liknande smärta i magen. jag blev ju orolig o h mina första tankar var ju magkatarr,gallsten, cancer osvosv.. 
Lite överdrivet kanske!? :D Men det gjorde så ont så jag blev orolig. Det värsta gick över lite före tio men skratta kunde jag knappt göra, det gjorde ont och bara jag tryckte lite på magen kändes det obehagligt. Nu känner jag ingenting och hoppas verkligen att det inte kommer tillbaka. 
Det var väl allt för mig och jag återkommer senare idag om jag har tråkigt och hinner blogga. :) 
 
-MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: