15 maj

2013-05-15 / 19:18:51
Tiden går väldigt fort nu men det gör inget. Väntar på lönen och på flytten som sker 1 juli, snart kan man säga om en månad :) 
Blir skönt och äntligen få adressen hit och flytta till "eget" fast det blir ju med Kai men slipper säga ordet inneboende nu :) Får inreda lite själv och får gaderober och grejer till sig själv. Känna sig som hemma på riktigt nu :) 
 
Sitter i bussen påväg till kontoret ska ha rast och käka lite nu sen blir det o fortsätta jobba.
Igår var en jobbig dag på jobbet. Efter sju dagar ledighet var det dags att börja jobba igen, kändes tufft. många säger.. Oj va skönt efter ledighet nu orkar man jobba igen.
haah tvärtom man hade glömt bort hur fysiskt och psykiskt jobbit det är ibland. 
Men idag känns som en bra dag, börjar komma in i dethär nu. Allt har gått som det ska. :)
Men är lite stressad över jobb framöver. 
En tjej kommer tillbaka till jjobbet nästa månad mina timmar blir mindre eftersom jag jobbar hennes schema. Sen blir det helger.. 
Helger vill jag ju helst inte göra. Men eftersom jag måste tänka på penga nu när flytten kommer så måste jag ta alla timmar det finns att erbjuda.
Om jag har otur och inte har många timmar måste jag nog fundera på att söka jobb annanstans där jag skull få mer timmar, synd för jag trivs här. life is life 
strax vid kontoret så jag säger hejs!
 
-MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: