usch!

2013-06-28 / 15:43:53
 
sådär ja då sitter i tåget påväg till jobbet. Var ledig ons&tors och igår var jag och Kai en sväng till Lion bar och inperiet. 
Vi städade och fixade hela lägenheten igår och det mesta är på plats. Lite tomt eftersom det är större lägenhet men får köpa dit lite mer.
Men jaa efter att vi städat och fixat allt så tyckte jag att vi förtjänade några kalla så då åkte vi iväg till söder.
 
Vaknade vid 12 och första tanken va fyfaan.. 
Jobba kl 16
Gjorde de misstaget igen att jag inte drack vatten innan jag gick och läggde mig.
Hoopade in i duschen när jag vaknat så att man piggnar till lite och inte luktar alkis. Sedan stekte jag hamburgare åt mig själv. 
och började fixa mig..
Nu som sagt på G vid medborgarplatsen och dessa 25min känns som en evighet när man bara vill ut ur tåget och andas.
 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: