Tjenaa!!

2013-06-17 / 21:10:41
Det var ett tag sen sist men har inte orkat blogga och inte riktigt något att blogga om. 
Men nuså! Igår var vi och hämta nycklarna till nya lägenheten och vi får börja flytta in redan :)
Men som sagt  i har det ganska fullt upp jobb o grejer men nästa söndag är det planerat! :) 
Fan va najs! Och som jag tidigare sagt om tapeterna att jag vill ha lila tapeter och en fondvägg det blev suuuper bra när jag såg tapeterna i väggen! Ser fram emot att göra en riktigt mysig sovrum av det! 
 
Kort inägg men börjar närma mig gullmarsplan. Ska hoppa av där. Jag har ju börjar o göra lite kortare dagar tre gånger i veckan vilket är skönt o komma hem lite tidigare än 00.00 på natten men samt är det ekonomiskt sämre.
 
ciao!
-MinnaaPee
 
 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: