so boring!

2013-06-01 / 17:14:22
Vad blir det här ? Typ tredje inlägget för idag, men har verkligen inget o göra!
Har gått igenom alla internet sidor som jag brukar. Jag sitter ensam hos Kai och dricker vin.
Fixad osv. Har det verkligen tråkigt just nu! Dehär är det jag hatar med o bo i en storstad när man inte har vänner! De behövs inte länge att vara ensam så blir man deprimerad! Saknar alla nära så in i helevete!
Och att jag inte känner folk gör mig tokig! Vad ska jag göra för o lära känna folk?
Kan ju inte gå ut på stan och säga tjena vill du bli min kompis nej.. Arbetskamraterna är 40+ typ.
Dom ringde idag från jobbet att dom har ont om folk och om jag kunde jobba idag.
Har så jävla tråkigt så hade lika gärna kunna göra det, men hade tagit lite vin och problemet är att jag inte har nyckel till trapphus dörren och Kai är nånstans.
No can dooo.. Fuck..
alltså känner bara för att gå och sova men jag dricker nog hellre upp vinflaskan och däckar. Sån jävla ångest/deppis vette fan vad dethär är!!!

När jag bodde i Haparanda sa jag alltid "mä haluan hermolomalle jonnekki"
Nu är det tvärt om, vill bort från storstaden en sväng hem!
Alla kära är där! Jaa jag ska inte uppdatera eller gnälla idag mer.
Det lär bli en bakis inlägg i morgon om jag dricker upp flaskan :D

-MinnaaPee

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: