Midsommar

2013-06-20 / 15:50:52
 
Jaa som sagt är det ju midsommar imorgon och meningen var ju att jag skulle jobba imorgon från 16-23 men jag ändrade mig och blev ändå sugen på att fira midsommar, så jag fråga lite runt på jobbet om någon vill ta mitt pass och det såg hopplöst ut och var inställd på att jobba midsommar. Men sen får jag ett telefonsamtal och det blev klart. En kollega tar mitt pass och jag är ledig :)
Var och köpte färdigt "lite" dricka, det blev ganska mycket. Men Kai hade planerat att vi åker till eskilstuna till hans kompis. 
Det blir intressant. Har sist varit i eskilstuna typ 6-7 år sen när syrran bodde där. 
Hoppas denna midsommar blir lyckad. Förra midsommar jobbad jag.
Anledningen till att jag egentligen ville jobba midsommar (tills jag ändrade mig) var för att midsommar för mig är att umgås med familjen på dagen,grilla,ha kul, dricka lite osv och senare på kvällen kanske hänga med polare och inget av det har jag ju typ här!? :D 
Men imorgon ser vi hur det blir. :)
 
Buss strejken fortsätter visst men som tur drabbas jag int speciellt mycket av det förutom att bussen jag åker med blir sena pga det. 
 
Tunnelbana & tvärbana tänkte också börja strejka med det blev det inte till slut.
Vilket skulle vara ett problem för mig att komma hem efter jobbet för jag tar ju tvärbana hem varje kväll.
 
Solen skiner, underbart väder +24
och jag är vid rådmansgatan och måste strax hoppa av tunnelbanan 
trevlig midsommar allihopa! 
 
-MinnaaPee
 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: