Måndag

2013-06-03 / 20:34:19
jaa vad ska man börja med.. 
Kan säga att jag var riktigt askalas i lördags
efter att jag druckigt upp 1L vin.
och började redan vid 15-16 tiden.
Laura plockade upp mig och jag åkte till henne och sedan åkte Laura jag & Bella till Medis och satt i baren Chill men efter tre glas vatten så var det bättre men var inte sådär fest sugen mer.
Jag åkte till T centralen och mötte upp Kai och vi gick och satte oss i en pub.
Igår var man ju bakis! Men hur fint väder som helst. +25 så vi promenerade till årstafältet med Kai och solade ett tag och sedan tog vi långpromenad och var förbi donken och åt glass. Efter det en god middag och sen åkte vi till medis och skulle på Bio men det blev uteservering och några cider istället.
 
Måndag och på jobbet igen -.-
 
 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: