Lördag

2013-06-29 / 16:00:53
Nu så är allt klart. Var och städade det sista och hämtat dom sista skroten från Årsta idag.
Var klar precis kl 15 och jag som ska jobba kl 16 var ju tvungen och åka iväg men tvärbanan direkt efter. Grabbarna åkte till Hagsätra med det sista. När jag väl satt och väntade på tvärbanan och skulle ta fram SL kortet så märkte  jag att jag tagit fel SL kort från min plånbok innan jag åkte från hagsätra i morse. Tog de blåa kortet Marianne använde när hon var här och drt har gått ut för länge sen. Så jag ringde Kai och han fick hämta kortet från hagsätra och skicka iväg Joni med bil o komma med kortet till mig till årstafältet. hurraa Minna. 
Men som tur så fick jag den fort så tåget är framme vid sankt eriksplan 16.01 och nån minut sen är inte så precis. Känns inte alls som lördag för är van och jobba mån-fre men nu var jag ledig på vardagen och jobba helgen så det känns konstigt.
Grabbarna skulle grilla idag och +23 så hade inte varit illa o vara ledigt idag. Men det gör inget. Är på bra humör ändå :) 
Strax sankt eriksplan så nu ställer jag undan telefonen. 
-MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: