+25

2013-06-24 / 16:27:55
Rubrikerna blir alltid lika tråkiga men hittar aldrig på något.
 
Varmt och skönt är det. Nästan för varmt för o jobba! Der är så jävla varmt i bussarna alltid.
Denna "pollen" allergi eller vafan det är tar kål på mig. Snoret rinner plus ögonen.. 
käkar loratadin och måste verkligen köpa nya. Dessa hjälper typ inget.  jag glömmer och ta dom på morgonen och tar dom alltid vid sista sekund innan jag ska ut. Dom hinner väl inte börja värka. Vette fan ska testa något nytt.
 
till de andra :) 
Första natten i hagsätra :) Igår börja vi flytta och det tog 6 timmar typ och få allt från Årsta till Hagsätra och meningen va så att grabbarna kör mig till Hagsätra och jag börjar städa där.
(Dom hade inte städa lägenheten färdigt till oss)
Damm och spån fanns överallt från de att dom tapitserat och slipat och grejer.
Grabbarna körde dit mig med dammsugare och mopp. När vi kom dit så hade vi ingen EL!!
Dom har stängt av den under tiden när ingen bor där. Så det gick ju inte och dammsuga så jag fick sopa med skiftspad och borste 83kvadrat!
Kort jävla borste och fatta jag har ont i ryggen idag!
Under tiden jag städade så åkte ju grabbarna till Årsta och lasta vagnen men grejer. Kai ringde om elen och dom sa att dom fixar det idag så vi fick igång elen precis innan jag hoppade iväg till tunnelbanan.
så igår kväll när det blev mörkt så fick vi tända en massa ljus. Rätt mysigt men utan El ingen kall kylskåp så vi kunde ju inte köpa någon mat så att man var rätt hungrig imorse men Kai stack iväg och hämtade lite mat senare så man fick i sig något iallafall. Men har jag kort kvällspass idag så tar jag och handlar efter jobbet lite när kylen äntligen fungerar.
Massor med flyttlådor han vi kvar men har fått i ordning köket rätt bra idag så allt är nästan på plats :) Onsdag när jag är ledig ska jag åka iväg och titta lite gardinstångar och gadiner osv.
 
Skönt sen när hemmet är färdigt <3 
I love sovrummet redan nu. Lila ;) 
 
 
 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: