Torsdag = stress stress & stress

2013-07-11 / 15:17:17
Vet inte om jag stressar i onördan. Men känns att jag har jätte mycket att göra just nu. 
Jag sover ju ganska sent oftast till 11-12 fast jag har mycket att göra och det irriterar mig.
Men jag fattar inte det äe så svårt att stiga upp. Även fast jag har Larm på så stänger jag av den och fortsätter sova.  Visst har jag dagar då jag vaknar tidig och gör en massa men men..
Imån kommer Kais kompis och hans systrar och jag måste hinna handla lite innan det och jobba gör jag också men åker först vid tre med jag är sååå slö på morgonen. Men som sagt åkte lite tidigare till jobbet idag för att hinna till systembolaget och köpa vin. Jaa jag måste ta med det till jobbet. Hoppas som inte bryr sig på jobbet. Men det tror jag inte att som gör.
Klädproblem! Vet inte vad jag ska ta på mig på lördag men har inte riktigt råd att köpa något dyrt. Men jag har inte tid heller! Får väl bli nå trasor jag har i gaderoben.
Inte mycket att välja bland. Gubben som skulle ge oss tvättatugelåset efter att vi flyttat in har vi inte fått än och jag har knappt kläder så jag fick ta och tvätta för hand lite idag *Suck*
Okej måste varva ner lite nu annars blir det bara kaoz! 
-Systemet idag
-Fort till Lindex och köpa strumpbyxor
-jobba till 23
 
imån
-handla på systemet lite till
-göra i ordning lite hemma. bla. Diska osv.
-handla på morgonen innan folk kommer.
-OM JAG HINNER innan jobbet
så tänkte jag springa till globen shopping en sväng och se om det finns nånting fint jag kan köpa och ta på mig innan jobbet.Men är 99% säker på att jag inte kommer hinna för att måste vara hemma och öppna dörren när gästerna kommer på förmiddagen typ för Kai jobbar.
 
Nu hörlurarna i öronen och lyssna på musik och varva ner lite :) 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: