Muuu ;P

2013-07-30 / 14:57:10
Sitter och väntar på att gå o tvätta håret strax. Gjorde lite slingor, få se hur det blir när jag gjorde det själv, såg ju inte dit bak så fick testa med handen och försöka färga, tur så hade jag mössan..
Ikväll ska jag på Pride fest med Paulin.. Hon sa att det börjar idag, men jag tror att det börjar först imån.
Men vi få se. Spännande.. Gay fest men där finns nog massor med hetero människor oxå. Rolig upplevelse.
Blir det så att det först är imån så får vi hitta på något annat med Paulin idag för imån kan jag inte dra ut o festa för jag jobbar torsdag. Har inte riktigt något att komma med och nu ska jag iväg och tvätta håret så jag inte tappar mitt hår. Sedan ska jag iväg till centrum och leta reda på en postlåda så jag kan posta några brev.
Sedan förbi matdax och hämta lite käk och om jag orkar så kan jag fixa käk till gubben när han kommer från jobbet. Jag känner mig så jävla rastlös hemma när jag inte har jobb.. Man vill som hitta på något.
Så ikväll kommer jag ut :)

-MinnaaPee
 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: