Måndag igen!

2013-07-08 / 15:51:05
Min favorit dag *NOOT*
Faktiskt så hatar jag måndagar men denna måndag är faktiskt inte så jobbig!
Vakna upp med Kai samtidigt vid 06.30 var inte ens trött så gick upp och drack kaffe med honom innan han stack till jobbet.
Sedan satte jag mig på soffan men de kommer ju fan ingenting vid den tiden på TV
så jag börja diska och städa o de höll jag på med fram till kl 13.00 så nu tror jag att det är rent!
Alla tomma resväskor och kartonger har varit i extra rummet så nu tog jag tummen ut ur röven och tog alla kartonger och skit upp till vinden.
Märker verkligen skillnaden när man städade i årsta tog det inte alls länge men när man har en stor trea så tar det tid.
 
Helgen gick för fort igen men en trevlig helg har jag haft :)
I lördags så stack jag och Kai iväg mot odenplan och käkade vid resturangen retro som ligger vid sveavägen. Riktigt god mat tyckte jag :)
Sedan var planera att gå till Åhlens som ligger vid odenplan för att hämta lite whiskey och vinglas men det hade precis stängts. kl 17
men Åhlens city var öppet till 19 så vi tog tåg till T centralen och promenerade dit. Väääldigt stor Åhlens 4-5vån
Men hittade dock inget. förutom glasen.
Sedan från åhlens promenerade vi igenom gamlastan vilket är ganska mysigt på sommaren.
Sen satte vi oss på en uteservering och drack sangria och njöt av härliga vädret. Igår var vi till kungens kurva och shoppa lite :)
-Nya soffkudder
- två stolar och bord till balkongen
-väggklocka
-gardiner till sovrum & vardagsrum
-lite prydnadssaker
nu fick jag bråttom hinner inte skriva ska hoppa av nu
 
-MinnaaPee
 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: