I had a fucking bad day that it feel likes I hate everyone!

2013-07-04 / 15:42:57
 
Inte min dag idag, sovit oroligt och vakna upp med fel fot. Dunkat musik hela morgonen och haft massa telefonsamtal med Mikko,Moster & mormor så det har blivit sammanlagt närmare en och en halvtimme i luren idag. Tänkte ringa farsan oxå när jag hoppar av tåget. 
Denna dag kommer vara riktigt jobbig. 
Måste vara på glad humör och trevlig till alla vilket jag såklart är. Men att innerst inne vara på dåligt humör är inte skoj. Hoppas det vänder.
Vet inte ens varför jag är på dåligt humör det är de jag inte fattar. Men detta är väl normalt?
Eller så är inte jag normal haha :D
Nu ska jag googla fram kungsbrons cityterminal så jag vet att visa Marianne till rätt busshållsplats när hon åker till belgien. 
 
-MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: