Heineken

2013-07-04 / 01:09:15
Ingen sömn.. Kai sover redan, men inte jag nixpix.. För inte sömn så tog en heineken Det är faktiskt inte så äckligt fast det är en 3,5 har svårt att sova direkt efter jobbet. Måste som varva ner lite, är ju framme hemma ca 23.45
Duscha,käka se lite på tv sen sova. Brukar ofta vara vid 02-02.30
Men Kai har väl haft tuff dag på jobbet kan jag gissa. Sov redan när jag kom, sa hej och ville ej väcka honom.
Så jag dricker en öl och lyssnar på musik med hörlurar på och ska bara dricka upp denna och göra ett nytt försök.
Var redan till sängen och försökte, men tänkte för mycket på saker. Därför vill jag varva ner först.
Har funderat mycket idag, speciellt Happis.. Även fast jag fortfarande tycker att det är litet och inte så mycket valmöjligheter jag vill ha. Om man tänker såhär att jag har inte så jätte mycket vänner.
Vill endast umgås med Mina bästa vänner, skiter i andra. Så som jag blivit behandlad någon gång
(några gånger faktiskt) Så har jag blivit lite skygg om man säger så ? Litar inte på folk som jag gjorde förr.
Väldigt försiktig nu. Det tar länge för att få förtroende. Ofta tänker jag.
Om man pratar vänner. Så har jag inte mer än Saana&Marianne och Erika som jag verkligen pratar allt om.
Sen har jag ju "vänner" jag träffar ute då och då, men inga jag speciellt umgås med.
Största anledningen till att jag flyttade till Stockholm var ju att mina kompisar studerar.
Vilket jag inte ville göra i Finland så det blev trist för mig och inte kunna umgås med dom så mycket.
Sedan hade jag ju familjen men det blir oxå för mycket ibland. Nu saknar jag ju alla nära oerhört mycket.
Kunde inte tänka mig detta innan jag flyttade. Men jag klarar detta.
Nu har jag jobb och saker och ting har börjat flyta. Trivs.. Inga planer på och flytta tillbaka.
Det kanske händer någon gång. Men inga planer, tar en dag i taget.
Men ett som är säkert att jag kommer släpa mig till Haparanda
Senast i slutet av augusti när Leevi fyller på.
Tid och datum kan jag inte säga för vill ju helst åka tillsammans med Kai
och han han ju inte planera något än eftersom han jobbar.

ojuste!
23 JUNI kommer Marianne hit med sin kompis Maria.
Dom ska till Belgien så dom stannar en natt här. Tyvärr inte längre men det är ändå något jag ser fram emot.
Fylla på dagen och glida runt i stan.
Sedan när dom kommer hem från Belgien stannar dom över dagen och deras flyg åker på kvällen.
så någon kompis att hänga ute med.

Jaa det var väl inte så mycket mer.
Uppdaterar imån.

Godnatt!

Lite nära och kära!
 
 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: