Halloj!

2013-07-25 / 14:16:03
Jaa de var ett tag sedan, har inte orkat eller haft tid och blogga.
Låg på sjukan i söndags och kom hem i måndags o de tog prover o grejer.. Tuppade av hemma helt plötsligt. Har hänt förr oxå.. Så blev borta från jobbet sön&mån och tis&Ons hade jag ledigt, egentligen skulle jag ha jobbat idag, men vill vara för mig själv ett tag, vill endast tänka på mig själv, inte på jobbet eller något annat heller.
Min självkänsla är i botten just nu, bygger på det.. Är rädd nästan hela tiden, mår dåligt. Vill vara ledig, men de kan jag inte, så imån tillbaka till jobbet. Hoppas det går bra, hoppas det inte blir frågor.. Va hände!? Hur mår du!?
Vill bara gå dit som vanligt och som att inget hade hänt.
Tur så har jag Kai han är verkligen där för mig och stöttar mig.. Thanks hanii <3
Det blir nog bättre, måste bara gräva fram den attityden..
Lönen kom idag, så jag tänkte om jag skulle ta en sväng till Globen shopping..
Köpa något åt mig själv så jag blir på bättre humör. Sedan handla med gubben när han kommer från jobbet.
Globen shopping är ju inte så stort, men vill inte åka iväg längre, ensam.. Inte just nu iallafall.
Kul och åka iväg med min blåtira jag har.. Slog i ansiktet någonstans när jag tuppa av. Kunde täcka över det ganska bra med smink :)
Minns inte mycket från söndagen.. Varför kan jag bara inte vara frisk..


 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: