Guten morgen

2013-07-03 / 10:22:00
 
 God morgon på er! 
Vaknade av att Kai ringde mig vid ca halv tio och sa att comhem gubben kommmer om 10min jag tänkte ou shit och studsade upp ur sängen och hann precis ta på mig kläder så knackas det på dörren. Gick och öppna var fortfarande helt sömnig och håret var väldigt snyggt.
Så kommer det in en ung grabb och fixade det. Aajaa jag gömde mig på balkongen med cigg och kaffe och det tog nog inte mer än 10min 
Innan han går så säger han "då var det klart och signalen ska funka bra" När ja väl satte mi i soffen och skulle se på tv så står det ingen signal kontakt. blabla..
Jag kan ju ingenting om elektronik eller hur man fixar dedär så jag får väl hitta på något annat då kanske. 
 
Drömde om taruering i natt kanske för att jag tänkte på det igår att jag vill ha mer!!
Självklart ska jag fixa färdigt mina cherryblossom blommor. Dom ska färgläggas sen är det klart.
Usch hoppas det går fort denna gång..När jag ska färglägga dom är oklart men tatueraren skulle höra av sig till Kai för då ska Kai även få sitta. Hoppas det inte tar 3 timmar igen för att dom tre timmarna började känns lite för huden blev så öm..Undra om färgläggningen gör mer ont!? Hoppas inte. Men ifs vill man vara fin får man lida pin. Det gör kanske ont den studen men sen när det är klart. I love it ;)
Har tänkt lite på vad jag senare vill ha.
Inte nu på ett bra tag, har inte så mycket pengar över så jag skulle kunna sätta flera tusen på nästa. 
Men låret skulle jag vela ha på.
antingen in sidan eller ut sidan.
Beror på var motivet skulle sitta snyggast.
Eller så vill jag ha vid vaden som jag och syster pratat om. Only mom can judge me och något fint runt om. Få se :) Men något i tankarna har jag :) -MinnaaPee
 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: