bläää

2013-07-02 / 15:34:48
Idag blev det riktig sovmorgon.. Orkade inte stigs upp för det värkte i ryggen men till slut fick jag ta och smörja in ryggen med Ipren gel
det hjälper en liten stund men efter 1-2 timmar får man smörja in igen.
Så orkade inte göra ett skit hemma fast jag egentligen hade tänkt och städa lite och diska men ville bara vila ryggen, dricka kaffe och se på tv. Arbetskamrat ringde och fråga om jag vill ta hennes två timmars kortare pass och hon tar min långa som är till 23 så jag gick med på det eftersom jag inte har några tunga lyft på korta kvälls schmat. Det långa jag egentligen skulle jobba har vi 3 tunga lyft med dubbelbemanning.
Plus att jag jobbat sen fredag och jobbar fram till fredag kan de ju vara skönt och slippa hem redan lite efter nio ;) 
 
Ojuste såg blondinbella gå förbi med sin hund och sin bebis mage i en svart klänning igår vid vasaparken. 
 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: