vallaaah...

2013-02-18 / 00:13:59
Japp här sitter jag då på platsbankens sida igen. Vill ha jobb, fast jag har redan men mera!! Mer timmaaaar..
Så skickade precis in 4 anökan till :)
haft ledigt fre,lör & söndag fast idag var jag en sväng till jobbet iallafall ;P Inget och göra och för att känna mig 100% säker på hur jag imån ska ta mig väga till i stan ensam. Så tog jag reda på det mera idag så jag inte får panik imån :D Storstad lite ensam tjej som inte kan någonting.. Känner mig som en riktig jävla turist nu alltså när jag går runt och inte hittar. Men efter några introdagar känns det mycket lättare. :)
var kommer all energi ifrån när det är kväll och snart läggdags!?
Ska kolla på vampire diaries strax och sedan sussa..
ha de hej!

-MinnaaPee

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: