Trötter!

2013-02-11 / 16:40:52
Alltså ni anar inte hur trött jag är.. Ja det är ju måndag och efter att man sovit hur som helst under helgen och sent så blir man lite seg på måndag. Kom hem lite före tre nångång, hade nog kommit hem typ 20min tidigare om jag inte pratat med Laura i telefon när jag satt i tunnelbanan så jag glömde hoppa av vid slussen sen efter två hållplatser märkte jag nej men fan... Nu har jag åkt för lång, jaa de var bara o gå till andra sidan perrongen och ta tåget tillbaka. 
Efter att jag kom hem tog jag mig en fet tallrik med mat från igår, god kycklingröra med ris.. 
Idag tänkte jag laga mat, fast ingen än hemma men det finns mat när Laura&Valtteri kommer hem hungriga.
Inget avancerat för jag orkar inte, tänkte på pastasås med skinka eller kassler. Skit gott tycker jag!
Låg i sängen ett tag och kollade på ghost whisperer efter att jag ätit. Men sen hoppade jag in i duschen så ja blir liiiiite piggare, för snart när håret har torkat ska jag iväg och handla det jag behöver för matlagningen.

Snygg bild på mig,hur trött som helst! Idag ska jag sova 21.00 har jag bestämt!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: