Måndag igen

2013-02-11 / 10:48:00
Helgen gick för fort kändes det som.. Men i fredags hann jag inte riktigt njuta av min lediga kväll för Laura tvingade med mig och åka bil då hon jobbar inom hemtjänst och var lite osäker eftersom det var hennes första dag ensam. Och då hon skulle hitta alla ställen så satt jag med telefonen och kollade med gps. Så där rök min kväll och var hemma först 00.30 sä jag gick och la mig direkt. I lördags åkte jag till Upplands väsby och förfestade hos Joni. Pasi bjöd dit mig eftersom jag inte hade något o göra för Laura & valtteri jobbade och jag satt ensam. Sen åkte vi till nå rockbar och satt där kvällen ut. Bakis hade jag och vakna upp vid 17.00 :D och idag steg jag upp 05.30 och åkte iväg till jobbet. Dagen har gått bra hittills (knackar på träd) nu sitter jag skärholmen på cafe. Tog en kaffe paus eftersom jag har tid över. Hinner sitta här i en kvart till innan jag traskar iväg igen. 
 
-MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: