Leeediiig..

2013-02-15 / 15:19:49
Nu har jag ledigt fram tills måndag.. Sköönt! Men samt, vad ska jag hitta på när ingen är hemma ?
Sitta inne i tre dagar?
Ikväll kan ingen hindra mig, som förra fredag när Laura drog med mig på hennes kvällspass för hon inte ville köra bil ensam :D Idag ska jag knalla iväg till Ica, köpa något gott och sitta vid soffan och myyyysa heeelaa fredagen!
Kolla på tv och bara ta det lungt. Hade man haft pengar över hade jag åkt och köpt ett par skit snygga skor jag såg på centrum i skärholmen. Ska helt klart åka och köpa dom när man har lite pengar över nästa gång.
Nu orkar jag inte skriva mer. Ska föna håret och diska lite och sen på Ica och köpa något gott ;)
Måste se på tvtablån om det kommer något bra på tv ikväll :)

-MinnaaPee



 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: