Last Night !

2013-02-01 / 18:55:29
Sista natten hemma. Allt är nästan färdig packat. Jobb har jag fått nu och allt är klart! Lite nervös är man ju såklart. Men jobbigast är ju att säga hejdå. flyg kostar inte ett skit så jag kan komma och hälsa på eller Är vännerna hjärtligvälkomna hem till mig oxå. på måndag har jag första arbetsdagen vilket känns spännande :) 
det här går bra! Har en sån känsla! 
Det jag är rädd för är att jag kommer känna mig ensam osv. men jag har ju Laura där. Och tur så har någon smartass uppfunnit telefonen. 
Jobbigt och skriva med telefonen uppdaterar senare om jag orkar. 
Tog bild på min väska. fint packat eller hur :D 
väger redan 21kg nu Räcker det. :) resten i handbagaget.. 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: