Hellooo!

2013-02-09 / 16:12:13
Halloj! Nu har jag varit i Stockholm i en vecka. Allt har gått bra hittils.. Förutom att det är rätt tufft på jobbet och ha gåschema eftersom jag jobbar på hemtjänst. Fram och tbx men T-bana. Men det har ändå gått bra :)
Jobbar från mån-fre och är ledig helgerna vilket är skönt! Idag fick jag vila ut. Sov till kl 13.00
Annars vaknar jag upp halv 6 varje morgon och promenerar iväg till T-banan 06.25 så jag hinner.
Tar ca 40min och ta sig till jobbet.
Idag hade jag tänkte och åka till Upplands väsby och ta några bärs. Men Pasi och hans vänner.
Laura & Valtteri jobbar idag sent så jag orkar inte sitta ensam så jag tar och åker dit då :)
Dessutom har jag inte hunnit se så mycket ställen här eftersom jag jobbar så mkt. Ända ställen jag varit på
Skärholmen,bredäng,vårgberg,sätra (Alltså där jag jobbar) Förra lördag så va vi vid gullmansplan på nån fest. Men inte mer än så. Så idag får man se lite andra ställen då. Måste byta vid T central till pendeltåg vilket jag inte tidigare gjort. Men det går nog bra :)
Nu tänkte jag börja diska undan disken och sedan börja fixa håret och fejset och strax efter det åka iväg, eftersom det ändå tar en timme att åka till upplands väsby.

Men nu har jag nätverk på datorn så kommer förmodligen uppdatera lite oftare, mobilen är så jobbig och uppdatera med.

-MinnaaPee

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: