får inte sömn :(

2013-02-25 / 01:43:21
Namn: Minna Paloniemi
Kallas för: Minsku (Dock inte så ofta)
Stjärntecken: Vädur
Höger eller vänsterhänt: höger
Piercingar: tungan,naveln,tragus och näsan (Fast den tog jag bort nyligen)
Tatueringar: Stjänor & skuggning och grejer från svanken upp till axeln på vänster sida.
Längd: För att vara exakt 155,5 cm
Skostorlek: 37
Hårfärg: blond
Fräknar: Jaa på sommaren blommar dom fram :D
Motto:Äta bör man annars dör man?haha.. Nej behandla andra så som du själv vill bli behandlad!
Kär?: Nej
Önskar du att du bodde någon annanstans? Utomlands ?
Röker du? Ja
Vilket schampo använder du? Varierar..
Vilken parfym använder du? Mark jacobs(Oh,lola) eller naomi cambell (at night)
Vad är du rädd för? Mörker..
Gillar du att tvätta? nix
Gillar du berg- och dalbanor?Det var skit kul när man va liten, men tror faktiskt inte jag gillar det mer.
Senaste: Filmen du hyrde? Haha det var skiiiit länge sen jag hyrt något så jag minns inte!
Filmen du köpte? Köpte 3 filmer för 99kr på ÖB för några månader sen. Minns dock inte vad dom hette.
Låten du hörde: Tacata
Låten du laddade ner? Minns inte, lyssnar på spotify nu förtiden.
Personen du ringde? Säkert Marianne
som ringde dig? Saana
TV-program du såg? haha, har inte sett på tv på flera dagar.. Minns ej!
Person du tänkte på? Alla nära i Happis. Börjar sakna dom nu!!!
Favorit
Låt: Har inte riktigt någon.. All ätare kan man säga. Mest RnB låtar diggar jag.
Sport: Jujutsu saknar jag mycket! Sen ridning också! + längdhopp har jag alltid varit duktig på!
Dryck: Loka,ramlösa? Dr pepper (cherry) & mjölk med maten!
Kläder: Något bekvämt!
Film: Komedi!
Bil: Audi & volvo
Serie: Vampire diaries,Salkkarit,ghost whisperer + (one tree hill & prison break) som är slut :(
Har du någonsin
Gråtit över en kille? Jaa
Gråtit över en tjej? Vet inte
Varit i slagsmål? Japp
Blivit arresterad? Ja :D
Träffat någon från internet IRL? Ja
Antal
Gånger du varit kär?  3
Gånger ditt hjärta brustit? 1
Hjärtan brustet på grund av dig? Vet inte..
Tjejer du kysst? Haha har inte räknat..
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Inte många..
Gånger ditt namn varit med i tidningen? 2 gånger iallafall.
Senaste
Boken du läste? Pojken som kallades det.
Personen du fick sms av? marianne tror jag
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Länge sen!
Saken du köpte? Mat från willys
Vad har du gjort idag? handlat,gått runt i ikea & kollat på film.
Brukar du svära mycket? För mycket..Dålig vana!
När stiger du upp på morgonen? Sent! men måste jag till jobbet vaknar jag lite före halv 6
Vad har du på dig? nattlinne & trosor
Random
Vad ska du göra ikväll? Tänkte försöka sova efter dethär
Vad är du allergisk mot? Pälsdjur
Var har du ont? Ingenstans just nu..
Använder du hårspray? Ja om det behövs.
Kan du stå på händer? Ja en stund iallafall
Håkan Hellström eller The Ark? Håkan.. The Ark kan ta sig i röven!
Salt eller socker? Salt
Gillar du ketchup? Inte gott från tuben men på makaroner, joo!
Är du glad nu? Nej
Var du glad igår? hyfsat
Vad dansar du till? Det som finns att dansa till på fyllan :D
Stockholm är… ? Jaa, en fin stad vad jag sett hittils..
Göteborg är… ? Min födelseort <3 Fin stad det också!
Kan du sjunga? Jaa vad vill ni höra!? Haha, skämt o sido!
Spaghetti eller makaroner? makaroner.. Lättare och äta!
Land du vill besöka? Amerika & Thailand


-MinnaaPee
snyggish!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: