10 dagar

2013-02-12 / 22:03:37
Har varit i Stockholm i tio dagar nu, och det känns som att jag varit borta hemifrån i flera veckor.
Vet inte vad det är!? Har inte speciellt mycket o göra här. Har ju gått upp 05.30 och åkt iväg och slutat kl 14 och det tar 40min och åka hem. Resten av dagen orkar man inte hitta på något. Typ ligga på soffan och vänta på nästa dag? Kl är 22.00 egentligen hade jag redan behövt sova om jag hade väckning 05.30 men nix.. Imån börjar jag först kl 16.00 Men helst skulle jag göra morgon pass. Gillar inte och promenera ensam när det är mörkt här :D
Men jag tar de jobb det finns att erbjuda :) är det. Nu till kvällen fick jag hem längtan. Alltså till Haparanda.
Dehär är ju mitt hem nu men alltså mitt riktiga hem kommer ju alltid att vara hemma hos Pappsen <3
Igår kväll satt jag och tog min sista cigg på balkongen och började fundera på vad alla håller på med där hemma.
Man saknar dom, man märker det först då när man är borta. Men nej! Har inga planer på att flytta tillbaka
på ett bra tag iallafall. Men sånahär lugna kvällar innan läggdags så börjar man tänka på massor, och kommer det lätt upp att man undrar vad alla sysslar med osv. Men jag har ju trots laura och Valle här så helt ensam är jag då inte. Ingen bild idag inte, ser ut som sju svåra år, en bild imån kanske...

-MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: