Here I come Haparanda!

2013-08-12 / 17:19:04
Sitter i Pendeltåget påväg till Arlanda. 
Flyget åker 19.15 och är i luleå 20.30
Marianne kommer och hämtar mig från Kallax
så kommer vara hemma rätt sent för det tar ju en och en halv timme och köra till happis. 
Skönt med en vecka semester. Jag kommer ha så jäkla kul!! Ser fram emot morgondagen.
Få ser jag fasters lilla busunge <3 Saknat honom sååå mycket! Gubben stannar hemma och får ha det så skönt utan mig i en vecka fast visst kommer jag och sakna honom men han får tåla mig igen när jag kommer hem :D 
Hoppas jag nu hittar rätt gate och biljettautomat.
får väl fråga någon annars :) 
Trevlig resa önskar jag åt mig själv ;D
 
-MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: